Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA

Blog o marketingu

Na naszym blogu znajdziesz wszystko co wpływa bezpośrednio i pośrednio na poprawę wyników sprzedażowych oraz budowanie wizerunku marki. Częstuj się darmową wiedzą o marketingu.

Dropshipping – jak zacząć sprzedawać w tym modelu?

W ostatnich latach dropshipping stał się mega popularnym rozwiązaniem, szczególnie wśród początkujących przedsiębiorców. Dlaczego jest tak chętnie wybierany? Sprawa jest prosta – możesz odpalić swój sklep internetowy i ładnie rozkręcić sprzedaż, ale jednocześnie nie musisz martwić się o własny magazyn. Stany magazynowe ogarnia hurtownia, z którą masz podpisaną umowę. Wysyła ona produkty bezpośrednio do klienta […]

Czytaj artykuł
Network marketing – co warto o nim wiedzieć?

Network marketing, a inaczej marketing sieciowy to struktura i sposób działania firmy, który polega na sprzedaży produktów przez osoby… niezatrudnione w konkretnym przedsiębiorstwie. Brzmi intrygująco? Przyznajemy, że jest co najmniej kilka ciekawostek dotyczących network marketingu. Jedna z nich jest taka, że ten system sprzedażowy cieszy się sporą popularnością i często uzupełnia, a nawet zastępuje wielu […]

Czytaj artykuł
Jak zatrzymać konsumenta na dłużej, czyli o budowaniu lojalności klienta

Lojalność klienta to pojęcie dobrze znane każdemu właścicielowi biznesu, któremu zależy na zbudowaniu trwałej relacji z odbiorcami jego oferty. Lojalny klient to klient zadowolony z jakości produktu i obsługi, który regularnie wraca na zakupy i poleca Twoją firmę innym osobom. Chcesz się dowiedzieć, jak budować lojalność klienta? W jaki sposób możesz pozyskać klientów lojalnych wobec […]

Czytaj artykuł
Pomysł na biznes - 20 pomysłów na dochodowy biznes

Wyobraź sobie, że zbliżający się poniedziałek w pracy nie jest już dla Ciebie wyrokiem; że piekielnie irytujący szef nie staje Ci nad ramieniem od samego rana, zarzucając Cię tysiącem zadań na dzień dobry; że to Ty dyktujesz warunki i ustalasz reguły. Brzmi zbyt pięknie? Może i tak, ale to rzeczywistość coraz większej liczby osób – […]

Czytaj artykuł
Jak pozyskiwać klientów? 16 diabelnie skutecznych sposobów!

Nareszcie... udało Ci się założyć własny biznes. Etat już od dawna Cię dusił i nie dawał szans na rozwój ani tym bardziej szansy na fajne pieniądze. Jakimś cudem przebrnąłeś przez wszystkie formalności i papierologię. Mocno zaciskałeś zęby, bo podskórnie czułeś, że to, co robisz, ma sens. W końcu znalazłeś swoją niszę w branży. A może […]

Czytaj artykuł
Marketing bezpośredni – co to jest? Kiedy go stosować?

Ta forma marketingu przeszła naprawdę długą drogę, zanim stała się tym, co znamy i lubimy (bądź nie) obecnie. Wszystko zaczęło się u schyłku XIX w. w Stanach Zjednoczonych, kiedy to jedna z tamtejszych firm wydała katalog swoich produktów i zaczęła wysyłać go do farmerów zamieszkujących odległe tereny wiejskie – szansa na to, że te osoby […]

Czytaj artykuł
Czym jest misja firmy i jak ją stworzyć?

Człowiek w ciągu całego swojego życia wykorzystuje 2 rodzaje motywacji. Jest to motywacja zewnętrzna oraz wewnętrzna. Ta pierwsza skupia się na osiągnięciu jakichś materialnych korzyści. Ludzie przy udziale motywacji zewnętrznej (czyli niepochodzącej z naszego wnętrza, “od nas”) podejmują określone działania, by np. zdobyć nagrodę, wzbogacić się, a czasami po to, by uniknąć kary. Z kolei […]

Czytaj artykuł
Rebranding – co to jest i kiedy warto go stosować?

Rebranding uważany jest rewolucję w strategicznych działaniach związanych z wizerunkiem i marketingiem danej firmy oraz jej pozycjonowaniem na rynku. Wiele osób twierdzi, że to bardzo trudny proces... choć wcale nie musi taki być. Kluczowe jest odpowiednie przygotowanie i określenie celu takiej zmiany. Jeśli rebranding zostanie wykonany skutecznie i w optymalnym tempie, ma szansę całkowicie zmienić […]

Czytaj artykuł
Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA

RIKONA sp. z o.o.
ul. Adama Mickiewicza 37/58
01-625 Warszawa
NIP: 525-286-81-14
REG: 389326473

Polityka prywatności

KONTAKT

2022 Rikona sp. z o.o. | Wszelkie prawa zastrzeżone
crossmenu