Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA

POZNAJ MARKĘ RIKONA


Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA pomaga ambitnym przedsiębiorcom w budowie silnego wizerunku marki i rozkręceniu sprzedaży.

Poznaj markę RIKONA i zobacz, jakimi wartościami kierujemy się w biznesie.

DLACZEGO WSPÓŁPRACA Z NAMI?
O marce RIKONA

FUNDAMENTY MARKI


SZCZEROŚĆ

Gwarantujemy 100% szczerości. Mówimy wprost, co sądzimy na dany temat. Bez owijania w bawełnę. Bez obietnic, których nie da się spełnić.

SZACUNEK

Traktujemy Cię jak partnera biznesowego i tego samego oczekujemy od Ciebie. W końcu mamy wspólny cel do osiągnięcia.

ZAUFANIE

Bez zaufania współpraca nie ma sensu. Na każdym kroku udowadniamy, że dbamy o Twój biznes jak o nasz własny.

TRAKTUJEMY innych tak, jak sami chcemy być traktowani

Ta złota reguła etyczna wyznacza sposób, w jaki pracujemy i określa jakość naszych usług marketingowych. Pieniądze są ważne w życiu i w biznesie, ale dla RIKONA najważniejsza jest uczciwość i osiąganie efektów, z których sami możemy być dumni.

GENEZA MARKI


SKĄD NAZWA RIKONA?

Założyciel marki niesamowicie kocha zwierzęta. Nazwa marki jest kombinacją imion dwóch jego kotów: Riko i Xena.

Nazwa RIKONA jest odzwierciedleniem miłości. To odpowiedzialność za tych, którzy nam zaufali. To troszczenie się o innych.

Ta nazwa jest obietnicą, że o biznes każdego klienta, dbamy jak o nasz własny.

A jaka jest historia nazwy Twojej marki?

OPOWIEDZ NAM SWOJĄ HISTORIĘ

JAKA JEST MISJA RIKONA?


Naszym celem od zawsze było wspieranie usługami marketingowymi ambitnych przedsiębiorców – osób, które chcą zbudować silną i dochodową markę.

Marketing po prostu nas kręci. Czujemy dumę, gdy marka, którą wspieramy, staje się coraz bardziej rozpoznawalna. Gdy nasza praca wpływa na wzrost sprzedaży u klienta. To dla nas czysta frajda i zawsze ogromna satysfakcja.

Za planowanie i jakość usług marketingowych odpowiada założyciel marki RIKONA, czyli Kocur Marketingu Michał Lembicz. To nie korporacja, gdzie za każdym razem rozmawiasz z inną osobą i tracisz komunikacyjne flow.

Planowanie i wdrażanie takiego marketingu dla naszych klientów, pod którym możemy się podpisać obiema rękoma. Pełne zadowolenie i satysfakcja z efektów, jakie osiągamy dla naszych klientów. Taka właśnie jest misja marki RIKONA.

A jaka jest misja Twojej Twojej firmy?

Opowiedz nam o swojej firmie

FIRMY KTÓRE NAM ZAUFAŁY


ARSS
Rarity Shop logo
kredyt na chwilówki logo
bookero
4oze
wirutalnebiuro360
ITVIP
HighClassRent
Nowogrodzka-64
Trafin oil
FinHubLogo
szarbi - logo
Franczyza w Polsce
dekolo
ARSSRarity Shop logokredyt na chwilówki logobookero4ozewirutalnebiuro360

Pokaż więcej

ITVIPHighClassRentNowogrodzka-64Trafin oilFinHubLogoszarbi - logo

DLACZEGO WSPÓŁPRACA Z RIKONA?


ZERO ŚCIEMY. MAX KONKRETÓW.

Nie opowiadamy bajek o efektach z kosmosu, byle tylko pozyskać klienta. Nie składamy pustych obietnic. Nie używamy elokwentnych słów, których znaczenia nawet nie rozumiemy.

Kluczowe dla nas jest poznanie Twojego biznesu i przede wszystkim Ciebie. Musimy zrozumieć, jaki masz cel i na czym Ci najbardziej zależy. Tylko w ten sposób nasza praca może przynieść piekielnie dobre efekty.

Powiemy Ci, co jest w Twoim zasięgu i jak możesz to osiągnąć z naszą pomocą. Szczerze i konkretnie, bez lania wody. Jeśli możemy coś naprawić w Twojej marketingowej i biznesowej machinie, to dokładnie to zrobimy :).

Jeżeli właśnie tego oczekujesz, to Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA spełnia Twoje wymagania.

NAPISZ DO NAS

Wolność wyboru

Umowę z nami możesz rozwiązać w dowolnym momencie, bez żadnych kar umownych.

Wyznaczony cel

Nasza współpraca ma określony i mierzalny liczbami cel do osiągnięcia w czasie.

Łatwy kontakt

My zawsze odbieramy telefon lub oddzwaniamy najpóźniej tego samego dnia.

Skupienie na celu

Zawsze mocno angażujemy się w każdy projekt biznesowy. Inaczej nie potrafimy.

NASZE USŁUGI


KONSULTACJE MARKETINGOWE

Konsultacje zawsze przeprowadza Michał Lembicz, założyciel marki RIKONA. Pojedyncza konsultacja trwa zawsze 45 minut.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

TWORZENIE STRON WWW

Tworzymy strony firmowe, sklepy internetowe, landing page's oraz blogi. Stworzymy dla Ciebie niepowtarzalną stronę internetową.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

POZYCJONOWANIE W GOOGLE

Dzięki pozycjonowaniu Twoja strona www będzie generować wartościowy ruch z wyników organicznych wyszukiwarki Google.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

AUDYT SEO

Sprawdzimy, czy Twoja strona jest dostosowana pod kątem wytycznych wyszukiwarki Google. Otrzymasz listę niezbędnych poprawek do wdrożenia.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

REKLAMA W GOOGLE ADS

Stworzymy dla Ciebie profesjonalną i rozbudowaną kampanię reklamową w Google Ads. Będziemy regularnie analizować skuteczność Twojej kampanii.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

REKLAMA NA FACEBOOKU

Zaplanujemy, wdrożymy i będziemy nadzorować dla Ciebie reklamę na Facebooku. Do minimum zejdziemy z kosztami Twojej reklamy.

PRZEJDŹ DO USŁUGI

CASE STUDY


Zastanawiasz się, jakie wyniki wykręca nasz marketing? Zobacz, jak nasza praca przekłada się na bezpośredni i pośredni wzrost rozpoznawalności marki i zwiększenie sprzedaży.

OD ZERA DO +2000 WEJŚĆ MSC. Z WYSZUKIWARKI GOOGLE

Zobacz jak pozycjonowanie w Google wpłynęło bezpośrednio i pośrednio na sytuację finansową biznesu.

JUŻ WKRÓTCE

ROAS POWYŻEJ 800% Z KAMPANII REKLAMOWYCH GOOGLE ADS

Każda wydana złotówka na kampanię w Google Ads, wygenerowała ponad 8 zł przychodu. Wykręciliśmy taki wynik bez problemu.

JUŻ WKRÓTCE

WALKA O WIDOCZNOŚĆ NA BARDZO TRUDNE SŁOWO KLUCZOWE

Zobacz jak przebiliśmy się w wynikach Google na trudne słowo kluczowe i jak to przełożyło się na sprzedaż.

ZOBACZ CASE STUDY

Wybrane artykuły z bloga


Strategia marketingowa - co to jest i dlaczego jest Ci potrzebne?

Strategia marketingowa to szczególny rodzaj strategii – opiera się na wykorzystaniu potencjału marketingowego danej firmy i sposobu jej funkcjonowania na rynku. Wszystko po to, by zrealizować zakładane cele i dowieźć wyniki na odpowiednim poziomie. Optymalna strategia marketingowa sprawi, że nigdy nie zabłądzisz na drodze ku rozwojowi przedsiębiorstwa i osiągnięciu pełnego sukcesu biznesowego. Chcesz wiedzieć, jak […]

Czytaj dalej
Storytelling – co to? Jak wykorzystać go w marketingu?

Tworzenie opowieści wokół poszczególnych produktów lub marki wymaga czasu i zaangażowania. W dłuższej perspektywie może być jednak super skuteczne w kontekście promocji firmy. Wyobraź sobie, że stworzona przez Ciebie narracja zakorzenia się w świadomości odbiorców – jest odpowiedzią na ich najpilniejsze potrzeby i najskrytsze marzenia. Siłą rzeczy taki przekaz trafia w dziesiątkę, a klienci są […]

Czytaj dalej
Budowanie marki – 12 sprawdzonych strategii

Potrzebujesz pomocy w budowaniu świadomości marki? Chcesz osiągnąć zakładane cele biznesowe? Już na początku możemy Cię zapewnić, że nie będzie łatwo. Ale jak to mówią – do odważnych świat należy :). Zapnij pasy i przygotuj się na poradnik, który krok po kroku przeprowadzi Ci przez proces budowania marki. Czytaj dalej! Czym właściwie jest marka? Marka, […]

Czytaj dalej
Strategie cenowe – poznaj 5 metod, które warto stosować (+ bonus)

Dzięki optymalnej dla Ciebie strategii cenowej masz szansę zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług i zdobyć większy udział w rynku. Musisz tylko wiedzieć, jakie rodzaje strategii cenowych są najskuteczniejsze i które z nich sprawdzą się w konkretnych warunkach. Gotowy? No to zaczynamy! No właśnie, jakie są te pozostałe aspekty? Najczęściej wymienia się: elastyczność popytu, wizerunek […]

Czytaj dalej
Jaki rodzaj marketingu wybrać dla swojego biznesu?

Marketing to pojęcie tak szerokie, że na jego podstawie można by napisać książkę. Albo kilka książek. Ba, do tej pory powstały dziesiątki, jeśli nie setki publikacji na temat poszczególnych jego gałęzi. Jak więc sam widzisz, jest o czym dyskutować. W tym tekście skupimy się nie tyle na wyjaśnieniu pojęcia samego marketingu (choć też to tutaj […]

Czytaj dalej
Nazwa firmy - Jak nazwać firmę, żeby miało to sens?

Marzysz o tym, by zostać przedsiębiorcą i otworzyć własną firmę? Chcesz widzieć, jak w przyszłości Twój biznes rozkwita i przyciąga nowych klientów, a dochody z każdym rokiem się zwiększają? Pomału – zacznijmy od podstaw, czyli od wyboru nazwy dla przedsiębiorstwa. To super ważny element kreowania wizerunku firmy i jej rozpoznawalności, od którego zależy więcej, niż […]

Czytaj dalej
Zobacz wszystkie artykuły

Opowiedz nam o swoim biznesie

Własnymi słowami opisz nam swój biznes i cel jego powstania. Chętnie poznamy genezę Twojego biznesu.


RIKONA biale logo

Dzisiaj piszesz. Maksymalnie następnego dnia roboczego otrzymasz od nas odpowiedź.




    2022 Rikona sp. z o.o. | Wszelkie prawa zastrzeżone
    crossmenu