Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA

Blog o marketingu

Na naszym blogu znajdziesz wszystko co wpływa bezpośrednio i pośrednio na poprawę wyników sprzedażowych oraz budowanie wizerunku marki. Częstuj się darmową wiedzą o marketingu.

Franczyza – czy to dobry pomysł na biznes?

Przedsiębiorcy, którzy chcą zdywersyfikować swoje źródła dochodów, inwestują w nieruchomości, startupy i gotowe pomysły na biznes. Ten ostatni sposób, to także rozwiązanie dla osób, które mają kapitał, chcą go umiejętnie zainwestować, a jednocześnie wolą nie rzucać się na głęboką wodę. W obu przypadkach rozwiązaniem, które warto rozważyć, jest franczyza. Czy to dobry pomysł na biznes […]

Czytaj artykuł
Czym jest plan marketingowy i dlaczego firmy go potrzebują?

BiznesPlan to dopiero początek. Jest jeszcze masa rzeczy do ogarnięcia, o których warto pamiętać. Najlepiej wszystko, czyli model biznesowy, strategię działania firmy i metody promocji marki zaplanować przed rozpoczęciem działalności. Z tym bywa jednak bardzo różnie. Dlatego niezależnie od tego, czy dopiero będziesz stawiać pierwsze kroki jako przedsiębiorca, czy masz już bogate doświadczenie, Twojej firmie […]

Czytaj artykuł
Czym jest copywriting i jak pomaga realizować cele biznesowe?

Czytanie książek sprawia, że poszerzasz wiedzę, rozwijasz słownictwo i w rozmowie z kobietą, na której chcesz zrobić wrażenie, powiesz coś więcej niż „K*rwa wiesz, co nie?”. Z komunikacją niewerbalną, a więc słowem pisanym, jest bardzo podobnie. Czytelnik po chwili wie, z kim ma do czynienia, czy treść go może zainteresować, czy raczej te swoje wypociny […]

Czytaj artykuł
Jak wyróżnić firmę na tle konkurencji stosując Test Sinatry?

Treści, które stosujesz w ofercie handlowej i w komunikacji z klientami możesz uwiarygodnić, dodając barwnych szczegółów lub zaprezentować konkretne dane liczbowe. Istnieje jeszcze jeden sposób, aby nadać wiarygodności treściom. Jest to posługiwanie się szczególnym typem przykładu. Konkretnie takim, które spełnia kryteria tzw. testu Sinatry. Frank Sinatra, muzyka i Nowy Jork, czyli czym jest test Sinatry? […]

Czytaj artykuł
Zadania zarządzania marketingowego. Najważniejsze informacje dla przedsiębiorców

Marketing holistyczny pomaga zidentyfikować zestaw zadań, które należy zrealizować, aby odnieść sukces w zarządzaniu marketingowym i przywództwie marketingowym. Oznacza to, że wszystkie działania powinny być starannie planowane i przemyślane.  W artykule przybliżymy m.in. czym jest zarządzanie marketingowe i jakimi funkcjami się wyróżnia. Co to jest zarządzanie marketingowe? Zarządzanie marketingowe to sposób, w jaki firma ustala […]

Czytaj artykuł
Strategia marketingowa: Orientacja firmy na rynek w procesie budowania marki

Działania marketingowe w konkurencyjnym świecie biznesowym wymagają zrozumienia i reagowania na potrzeby oraz oczekiwania klientów. Jednym z kluczowych i skutecznych narzędzi, które pomagają w realizacji tych celów, są strategia marketingowa i orientacja firmy na rynek. Jest to element strategii biznesowej, który skupia się na trzech elementach: analizie, zrozumieniu i dostosowaniu działań firmy do oczekiwań konsumentów […]

Czytaj artykuł
Na czym polega depozycjonowanie? Jak zabobiec negatywnemu SEO?

Ech, depozycjonowanie. Pewnie nie byłbyś zadowolony, gdybyś znalazł link do swojej strony w anonsie Gorącej Małgorzaty. A co, gdyby Twój konkurent rozpowiadał naokoło, że nie warto z Tobą współpracować, przekazując te uwagi… bezpośrednio wyszukiwarce? Brzmi jak Matrix: bo właśnie nim jest. Na szczęście wiem, co zrobić, byś mógł sięgnąć po czerwoną pigułkę i uratować… rzecz […]

Czytaj artykuł
Human-first content - piszemy dla ludzi, czy dla robotów? 10 zasad

Wyniki wyszukiwania to dziś nie słup z naklejonymi ogłoszeniami: tu stolarz, tam informatyk, tutaj klepsydra wujka Stasia od strony kuzynki matki zięcia...  Algorytm służy obecnie zdecydowanie bardziej przyjaźni i budowaniu więzi. Nie wyróżnia tego, co pasuje do wytycznych Google, lecz to, co podoba się człowiekowi: to właśnie human-first. Optymalizacja w dzisiejszym rozumieniu prowadzi więc do […]

Czytaj artykuł
Marketingowe Wsparcie Biznesu RIKONA

RIKONA sp. z o.o.
ul. Adama Mickiewicza 37/58
01-625 Warszawa
NIP: 525-286-81-14
REG: 389326473

Polityka prywatności

KONTAKT

2022 Rikona sp. z o.o. | Wszelkie prawa zastrzeżone
crossmenu